Friday, February 22, 2008

فوریه ماه آگاهی درباره بیماری های قلبی

برنامه فردا شنبه 23 فوریه درباره بیماری های قلبی در زنان خواهد بود. می خواهیم درباره عوامل خطر بیماری های قلبی حرف بزنیم، در ماه فوریه، ماه "سرخپوشان"، ماه جلب توجه خانم ها به بیماری های قلبی. در برنامه فردا در این باره حرف می زنیم که علائم سکته های قلبی در زنان می تواند از علائم در مردان متفاوت باشه.
یه مهمون به قول وحید "توپ" هم داریم. یه جراح قلب.

14 comments:

majidjamali said...

با سلام
ممنون از برنامه های خوبتون در صدای امریکا
از بیننده های شما هستم و فقط خواستم در برنامه فردا به وضعیت بیماران در ایران که اکثریت آنان در میان داشتن یا نداشتن هزینه درمان به استقبال مرگ می روند اشاره ای کنید و از این بی تدبیری دولت در حل مشکل بیمه کامل مردم گلایه
مجید-تهران

Anonymous said...

khanome aman, kash esme mehmane barnameh ra ham elam mikardid. lotfan az mehmane barname beporsid bo joz jarrahi cheh gozinehaie vojood darad?
Mersi,
Arman

Anonymous said...

به نظر من علت این همه بیماری قلبی خانم ها به این دلیل است که همه غم و غصه های دنیا را دارند و هیچکس به فکر خود خانم ها نیست.
اختر الهی

Anonymous said...

آیا با فشار خونی که خود به خود
پایین می آید و تنظیم می شود، خطر رفع شده است؟

Anonymous said...

خانم امان عزیز و گرامی آیا ورزش سنگین می تواند باعث سکته قلبی شود؟ برادرزاده جوان من چند سال پیش پس از ساعت ها ورزش، دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

Anonymous said...

سلام
کارتان بسیار مفید است ممنون از شما.

Anonymous said...

در ادامه نکته مجید باید بگویم که متاسفانه مسئله بیمه، یکی از ناجوانمردانه ترین مشکلات بیماران در ایران است. به آقای احمدی نژاد باید گفت تا وقتی بیمار بدون پول محکوم به مرگ است، انرژی هسته ای حق مسلم ما نیست.
میلاد

Anonymous said...

منظورم این نیست که حرف دوستان را رد کنم، ولی مسئله بیمه و هزینه درمان فقط مشکل بیماران در ایران نیست. شاید در اروپاو آمریکا هم این مشکل وجود داشته باشد. شاید بد نباشد جواب این سوال را پیدا کنید.
نادره ندیمی

Anonymous said...

lotfan dar bareh rabeteh sen va feshare khoon tozih dahid. aya yek farde 16 saleh bayad feshare khoone motefaveti az yek farde 40 saleh dashteh bashad?
Merci,
Nima

Anonymous said...

خانم امان شما جدا بیخود ژست کارشناسی می گیرید. شما آنچنان فیلمی بازی می کنید که انگار کارشناس اصلی هستید ولی بالاخره زمانی مشخص خواهد شد که چیزی بارتان نیست.

Anonymous said...

Az mihman beporsid aya darooye khanegi motmaentar az daroohaye shimiaee nist? Man ehsas mikonam ba darooye giahi cholesterolam behtar dar kontrol mimanad ta daroohaye digar.
Nazy

Anonymous said...

خانم امان امیدوارم از دمبی به خمره زدن بعضی از بینندگان نه چندان عزیزتان دلخور نشوید. برنامه شما بسیار جالب است .و کاملا مشخص است که شما انسان خوش قلب و انساندوستی هستید.
با احترام صمیمانه
احمد

Anonymous said...

خبر تاسف بار اجرای حکم شلاق برای یکی از فعالین کارگری کشورمان مایه نگرانی جدی اعضای حاما در تشکیلات استان قزوین شده است.


ما اعتقاد داریم که کارگران نیروی محرک رشد جامعه بوده و همگان باید خودشان را مرهون زحمات بی دریغ این قشر فعال و در عین حال محروم جامعه بدانند و به معنای واقعی دستبوس این عزیزان باشند.ما از آن قضاتی که در صدور رای و تایید و اجرای این حکم ظالمانه شرکت داشته اند عمیقا ابراز انزجار نموده و هدایتشان را از درگاه خداوند مهربان که بزرگترین کارگر است،مسئلت می نماییم.و تاسف عمیق خود را از صدور و اجرای این رای ابراز نموده و از درگاه بلند جامعه کارگری ایران پوزش می طلبیم.

و به صدیق امجدی عزیز میگوییم که ما هم با تمام وجود دردی را که تو تحمل کردی ،بر گرده خود احساس کردیم.ما باید با هم متحد باشیم تا نگذاریم چنین اتفاقاتی تکرار شود.تنها راه همین است و جز این نیست.به امید ایجاد اتحاد بین تمامی نیروهای آزادیخواه و برابری طلب

شورای عمومی حزب اراده ملت ایران شاخه استان قزوین

Anonymous said...

به قول دکتر بهروان خیلی توپ بود